31 Ekim 2015 Cumartesi

Eğlencede Son Nokta...ÜÇ NOKTA...

Tiyatro AK'LA KARA benim için mutlu vakit geçirmenin kesin adresi.  Hele bir ergen'le yaşıyorsanız risk alma konusunda çok da cesur davranamıyorsunuz.  O nedenle garanti adreslerde olmakta fayda var.

AK'LA KARA benim yıllardır takip ettiğim bir Tiyatro, daha önce de KELEBEKLER ÖZGÜRDÜR oyununu yazmıştım bu blog'da...pek oyun kaçırmamaya çalışıyorum...ama sanki "ÜÇ NOKTA" en güzeli idi...ya da her oyundan sonra "bu en güzeli idi" duygusu ile ayrılıyorum...

Kerem Koranbay ve Savaş Özdural iyi ki kurmuşsunuz bu tiyatroyu; bol kazançlarınız olsun da bu işi finanse etmeye devam edin inşallah...

Oyunu Kerem Koranbay yazmış..öyle uyarlama tercüme falan değil...tanıdık geliyor herşey...3 farklı karakterdeki Üçüz... Sadık..Tarık..Faruk.. ve ziyaretçileri Hale...Lale...Jale...bir de cinayet var...
ismi benzeyenlerle cismi benzeyenlerin karıştırılmasından çıkıyor bütün olaylar...ama bu kadar mı güzel oynanır...zaten kücücük tiyatro...bir ara hep beraber evin salonunda eğlenme moduna girdik...arada onlar da koptu ne yalan söyleyeyim...

Bu kadar yüksek tempo...bu kadar tadı damağında...ay başa sarıp tekrar izlesek duygusu...

Oyuncuların her biri birbirinden muhteşem...şimdi birinin adını yazıp da diğerine haksızlık etmeyeyim...ama kazara sahneye girme rolu yapan asistan bile çok yakışmış oyuna...




http://www.tiyatroaklakara.com/urun.asp?urun_id=115

Oyunun web sitesi..biletleri mybilet'ten alabiliyorsunuz...
Tam:35TL
Öğrenci:25 TL.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder